zaterdag 29 september 2012

De eerste



Mijn eerste blog!?


Door een verschuiving van taken binnen mijn school, heb ik opeens meer tijd om voor mezelf te onderzoeken wat er voor mogelijkheden zijn om het onderwijs te verbeteren met behulp van nieuwe ict-technieken.

Ik heb mijn eerste stappen als gezet met Twitter, Prezi, Google-drive, Google-sites en Youtube, maar ik heb vandaag ontdekt dat er nog veel meer mogelijk is. En wat een leuk spul is er te vinden zeg!!!

Het startpunt van deze ontdekking was ook een blog. Ik nodig een ieder uit deze te lezen.


Dit is het eerste wat ik met jullie deel. Mijn bedoeling is om al mijn leerervaringen te publiceren op dit blog, of is het deze blog??? Anyway; misschien kan ik hiermee anderen inspireren en nieuwe dingen leren. Zo niet: dan heb ik in ieder geval een mooi podium om te reflecteren over mijn ervaringen.

Ik wens mezelf en iedereen die dit ooit leest veel plezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten